Jak wygląda procedura zakupu samochodu, motocykla itp?

Doświadczenia zbierane przez wiele lat pozwoliły nam zoptymalizować procedurę sprowadzenia pojazdu z USA, co pozwala na minimalizację kosztów i sprawne zorganizowanie transakcji.

* Na wstępie klient zgłaszający  określa swoje wymagania co do poszukiwanego pojazdu ( marka, model, rocznik, wyposażenie, nowy, używany, uszkodzony itp. )

* Znając Państwa wymagania rozpoczynamy poszukiwania najciekawszych ofert z rynku amerykańskiego. Wyniki poszukiwań na bieżąco przekazujemy na Państwa pocztę mailową wraz z komentarzami ułatwiającymi ocenę poszczególnych pojazdów.

* Po ustaleniu szczegółów  podpisujemy ,,Umowę zlecenia sprowadzenia pojazdu”, której wzór klient otrzymuje drogą mailową. Umowa powinna zostać podpisana  przystąpieniem do licytacji lub negocjacji z wybranym dealerem. Przy podpisaniu umowy powinien zostać uiszczony depozyt gwarancyjny opisany w umowie.

* Po dokonaniu zakupu na terenie USA, w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty zakupu, należy dokonać zapłaty za pojazd wraz z kosztami transportu na terenie USA, kosztami transportu morskiego do wybranego portu oraz ewentualnymi innymi kosztami dolarowymi.

* Po zaksięgowaniu wpłaty w USA, zakupiony pojazd jest odbierany z miejsca zakupu i transportowany do jednej z naszych baz załadunkowych. Przed załadunkiem do kontenera pojazd jest fotografowany a wykonane zdjęcia otrzymują Państwo drogą mailową.

* Następnym krokiem jest załadunek pojazdu do kontenera. Po zapakowaniu i nadaniu przesyłki otrzymują Państwo numer kontenera wraz z aplikacją do monitorowania jego pozycji. Pozwala to na stałą kontrolę swojego upragnionego pojazdu.

* Po dotarciu kontenera do portu przeznaczenia, pojazd jest zgłaszany do odprawy celnej. Po jej zakończeniu oraz uiszczeniu wszelkich należnych opłat ( cło, koszt obsługi agencji celnej) pojazd jest odbierany z portu i dostarczany na wskazany przez klienta adres.

* Nasi klienci również po dotarciu pojazdu na miejsce mogą liczyć na naszą pomoc, m.in na fachowe doradztwo przy procedurze rejestracji, opłaceniu akcyzy, dokonaniu niezbędnych napraw oraz modyfikacji, jeśli takie są wymagane.